|
Somewhere-over-the-rainbow Moah => La détereuz' de service =D | Well i made a new topic for u guys to introduce yourself and tell us some stuff about yourself , just give an answer to those following questions :
Q1 : What's your first Name ?
Q2 : How old are you ? Q3 : Birthday ?
Q4 : Where are you from & where'd you live (country)?
Q5 : Your hobbies ?
Q6 : What do you like ?
Q7 : What do you dislike ?
Q8 : Is there something you're passioned about ? What is it ?
Q9 : What'd you look like ? ( eyes, hair, skincolor,etc...)
THOSE QUESTIONS WILL HELP YOU FIND A PENFRIEND
Q10 : which languages u can speak.
Q11: and which level are you at ( the language u're speakin) ?/ Are you a newbie , average or an expert at the language(s) u're speaking ?
Q12: Are u searching for someone who can teach u a language or do you rather wanna teach someone ?
I got the inspiration from Lollipops topic called " Toi." in " Le coin des filles. "
Traduction : J'ai crée un nouveau topic pour que vous puissiez vous présenter ( en anglais bien sur ) et nous dire des choses a propos de vous-mêmes, répondez aux questions suivantes
Q1 : Quel est votre PREnom?
Q2 : Quel age avez vous ?
Q3 : Date de naissence ?
Q4 : D'ou venez vous ( PAS VOTRE NATIONALITE mais vos ORIGINES) et dans quel pays habitez- vous ?
Q5 : Vos hobbies
Q6 : Qu'aimez-vous ?
Q7 : Que détestez-vous ?
Q8 : avez-vous une passion ? Laquel ?
Q9 : A quoi ressemblez vous ( votre physique : yeux, cheveux, couleur de peau,etc...)
CES QUESTIONS VOUS AIDERONS A TROUVER UN CORRESPONDANT
Q10: Quels langues savez-vous parler
Q11: votre niveau ( pour la/les langue(s) que vous parlez?/ Êtes-vous apprenti, moyen ou expert en la langue que vous parlez ?
Q12: Êtes-vous ici pour trouver qlq qui vous apprendra une langue ou voulez-vous plutôt apprendre la langue a qlq ?
J'ai u l'idée de créer ce topic grace a celui de Lollipop qui s'appelle " Toi." dans " Le coin des filles " ---------------
Mon skyblog allez y ==>>> www.coloredcrystalworld.skyrock.com <<<=== y aller skyrock mon
|
juju6821 | Q1 : What's your first Name ? Julie
Q2 : How old are you ? 27
Q3 : Birthday ? 04/08
Q4 : Where are you from & where'd you live ( country)? Alsace (France)
|
Cloe74 Va voir ailleurs si j'y suis ! | Q1 : What's your first Name ? Cloé
Q2 : How old are you ? 10 Q3 : Birthday ? 02/06/1997
Q4 : Where are you from & where'd you live ( country)? Hautes-Savoie ( France)
Q5 : Your hobbies ? The dance, the singing(song)
Q6 : What do you like ? The music, go out with my friends ^^ |
Somewhere-over-the-rainbow Moah => La détereuz' de service =D | |
kin pio pio | Somewhere-over-the-rainbow a écrit :
Well i made a new topic for u guys to introduce yourself and tell us some stuff about yourself , just give an answer to those following questions :
Q11: and which level are you at ( the language u're speakin) ?/ Are you a newbie , average or an expert at the language(s) u're speaking ?
Q12: Are u searching for someone who can teach u a language or do you rather wanna teach someone ?
I got the inspiration from Lollipops topic called \" Toi.\" in \" Le coin des filles. \"
Traduction : J'ai crée un nouveau topic pour que vous puissiez vous présenter ( en anglais bien sur ) et nous dire des choses a propos de vous-mêmes, répondez aux questions suivantes
Q4 : D'ou venez vous ( PAS VOTRE NATIONALITE mais vos ORIGINES) et dans quel pays habitez- vous ?
Q9 : A quoi ressemblez vous ( votre physique : yeux, cheveux, couleur de peau,etc...)
Q11: votre niveau ( pour la/les langue(s) que vous parlez?/ Êtes-vous apprenti, moyen ou expert en la langue que vous parlez ?
Q12: Êtes-vous ici pour trouver qlq qui vous apprendra une langue ou voulez-vous plutôt apprendre la langue a qlq ?
J'ai u l'idée de créer ce topic grace a celui de Lollipop qui s'appelle \" Toi.\" dans \" Le coin des filles \"
|
can you traaduir one texte in french? ---------------
pio pio je fais loiso!------------ [img]http://imagesforum.momes.net/mesimages/16347/images.jpg4..jpg[/img
|
tamie96 | Somewhere-over-the-rainbow a écrit :
Well i made a new topic for u guys to introduce yourself and tell us some stuff about yourself , just give an answer to those following questions :
I got the inspiration from Lollipops topic called " Toi." in " Le coin des filles. "
J'ai u l'idée de créer ce topic grace a celui de Lollipop qui s'appelle " Toi." dans " Le coin des filles "
|
Q1:Atemi
Q2:12 years old
Q3:january 27 1996
Q4:I'm a franco congolese girl,and I live in Brazzaville
Q5:I like dance,song,learn,and listen music.
Q6:I like draw and learn
Q7:I don't dislike something,I think
Q8:My passion are play and dance
Q9:I'm a black girl,I have brown eyes,and black hairs.
Q10:I can speak english Q11:I'm avernage,I think.
Q12:I search someone for talk in english
Merci pour tes questions,somewere over the rainbow. |
tamie96 | i'm tall and i like go whith my friends |
Loopsxc | HIIIIIIIIIIII! im sophie 15 and live in Australia!
were are you from! thanks |
Page générée en 0.038 secondes |
 |